Henrik

Henrik

Öka genom kampanjer!

Möjligheterna att öka försäljning, prospektsbearbetning samt spridning av information kan ske på många olika sätt. Det mest framgångsrika är att använda flera medier.

Vi möts dagligen av över 5000 budskap!
Varför fastnar kunden för just ditt budskap?

Tidigare pratade man om att mottagaren behöver se annonsen/budskapet
5 gånger när det gäller B2B och 7 gånger B2C innan man nått igenkänning.
I dag krävs det upp till 13 gånger!
Därför ligger vikten av att synas i flera kanaler samtidigt!

Låt mig hjälpa dig!
Vi kan tillsammans skapa kostnadseffektiva lösningar för att hitta önskat resultat som passar din budget.

E-post utskick
Vi bombas dagligen av annonser och nyhetsbrev från alla håll i våra e-postlådor. Är det verkligen rätt media att synas i?

En genomsnittlig uppningsfrekvens är ca 15% och ca 1% som klickar sig vidare till landningssida/hemsida. Fördelen med e-post är att man får resultatet på kort tid och allt är 100% mätbart.

DR utskick.
Ett tryckt utskick är mer kostsamt men har en högre öppningsfrekvens på ca 91% och en svarsfrekvens på 2-3%. Resultatet tar längre tid att få och är svårt att mäta.

Vilket som är rätt och fel kan ingen svara på nu!
Kanske försöka båda…

DELA DETTA INLÄGG

Dela på facebook
Dela på google
Dela på twitter
Dela på linkedin
Dela på pinterest
Dela på print
Dela på email